Tema: Re: kelioniu organizatoriai
Autorius: qwerty
Data: 2016-05-20 10:26:24
Kiekvienas kitaip atostogas isivaizduoja. Jei jau tokios visai be judesio
(as jau trecia diena isproteciau), tai irgi gali susirast tinkama vieta ir
ilsetis nevaziuodanas niekur. Mums priimtiniausia su kuo maziau zmoniu,
grazioj vietoj ir pan. Manau ir kaina gali tinkama gaut.
Kita vertus jei poreikis i dideli viesbuti su viskas iskaiciuota, tai turbut
turkijos niekas nepralenks. Man 1 karto uzteko, daugiau nenoriu.