Tema: Re: kelioniu organizatoriai
Autorius: razumas
Data: 2016-05-19 16:55:08
netikslumu nera. Esu praktiskas: man neidomu pazintines, o vaikai
neatsimins. Kolkas jiems atostogos asocijuojasi su saule ir vandens
pramogomis.
Pas mane 5 ir 7 m porele. puse dienos dar dar sudominciau, o paskiau
pasireiskia nuovargis isreikstas zyzimu. Ant ranku juk nenesi. Tai ir
renkuosi poilsines - man relaxas ir jiems relaxas.

--
razumas