Tema: Re: žuvų taukai vs linų aliejus
Autorius: Arj
Data: 2014-02-13 11:15:41
kai kurie ir datas ant etikeciu stampuoja, o ir paklausti galima.
Bent kalvariju turguj nuolatiniai pardavejai tuo atzvilgiu sudo nemala, ir semenu alieju ten
perkantys kartais tik del jo I ta turgu uzsuka.

"sdf"  parašė naujienų news:ldi17o$j7k$1@trimpas.omnitel.net...

O is kur zinai, kad turguj iki savaites sviezumo?

--
_________
sdf