Tema: Re: žuvų taukai vs linų aliejus
Autorius: bzik
Data: 2014-02-13 10:57:35
perku iš http://ukiai.lt/ukininkas/83-bronislavas-liubomiras-vosteris. Pats
augina ir spaudžia.

"Jonas Vingis"  wrote in message news:ldi0eh$icj$1@trimpas.omnitel.net...

2014-02-13 01:04, WertexEdition rašė:
> klausimėlį turiu, šeimininkės jūs:
>
> VB isreiske minti, kad to dalyko, del kurio pagrinde yra vartojami zuvu
> taukai, linu aliejuje yra dar daugiau (o gal tiekpat?). Kalba eina apie
> kazkokius ten OmegaX, kur X - tai skaitmuo, kurio nepamenu :)  Whatever.
>
> true or not?

True.

Tačiau teisingai tas aliejus turi minimaliai sąveikauti su oru, turi
būti laikomas tamsiai ir šaltai (šaldytuve), nes jis labai greitai
oksiduojasi, praranda savo vertingas savybes, apkarsta. Toks aliejus
turėtų būti spaudžiamas bedeguonėje aplinkoje, iškart pilstomas į tarą
ir laikomas šaltai.

Aš kol kas pas mus nesu matęs sėmenų aliejaus laikomo šaldytuve.
Dažniausiai jis stovi prekybos centrų įprastose lentynose, nors jei
pažiūrėsime ant buteliuko, ten bus aiškiai parašyta, kad "keep
refrigerated". Apie turguje ant prekystalių saulėje laikomą į
mineralinio buteliukus supilstytą bile kaip spaustą aliejų aš išvis
patylėsiu...