DTI nuo 2002m 100% isspresta sita beda, o tiksliau nebepamenu ankstesniu nezinau. Tai reiskia tada turbut DI visa laik su ta pacia siurbliu elektronika ejo. "AivarasGM" <GM@opel.lt> wrote in message news:i65fto$621$1@trimpas.omnitel.net... > bet uztat veza visada, o nelagina tada kada reikia :) > > del elektronikos tiek Di tiek DTI ta pati, o atnaujintas tik DTI buvo > > > "SauliusG" <sauliukass@gmail.com> wrote in message > news:i65ebj$380$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu DI tik 60 kw turi - irgi galios trukumas. Ir iki 2001 berods metu ejo >> kuro siurbliai kuriu elektronika sugenda ir taisosi uz ~400lt. >> "AivarasGM" <GM@opel.lt> wrote in message >> news:i65dho$1si$1@trimpas.omnitel.net... >>> man Di mieste malonesnis, jei trintis mieste rinkciaus DI, DTi trasoi >>> kiek malonesnis. >>> >>> Su 1.7 agregatu tai neisivaizduoju, su 2.0 (di ar dti) visai kita >>> masina. >>> >>> >>> "Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message >>> news:i65c4m$v0s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>O kas blogai su 2.0 DI ? >>>> "SauliusG" <sauliukass@gmail.com> wrote in message >>>> news:i65a4j$rhp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pats neseniai sprendziau sita dilema - issirinkau 2,0. >>>>> 1,7 turi 55kw - mieste trintis uztenka, jei be dideliu ambiciju i >>>>> lenkimus. >>>>> Lenkiant truksta galios. Valgo 6 mieste, 5 trasoj. >>>>> 2,0 ziureti tik DTI 74kw, traukos pats tas, mieste valgo 7-7,5, trasoj >>>>> 5,5-6,0 priklausomai nuo tapkes. >>>>> 1,7 variklyje dirzas, 2,0 grandine, su ta salyga tiketina, jog >>>>> nusipirkus >>>>> nereiks keist=susitaupo nemaza sumele. >>>>> abu varikliai nelepus. geriausia pravaziuok pats ir >>>>> paziurek.:)Neuzdrozta >>>>> labai sunku rast, pagrinde atvaziuoja vien lavoneliai, bet cia aisku >>>>> jokia >>>>> ne naujiena.:) >>>>> >>>>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >>>>> news:i63h9g$gh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> pliusai minusai >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>>>>> www.it-master.lt >>>>>> tel 867040247 >>>>> >>>>> >>> >>> >> >> > >