Esmė ta, kad pavasarį buvo pradėjusi degiotis (neprognozuojamai) variklio lemputė, nuskaičius klaidas rodė 0443 - fuel recirculation valve Kai galiausiai gana ilgai neužgeso, pakeičiau iš šroto kitą vožtuvą ir tam kartui reikalai kaip ir susitvarkė (arba tai tik sutapimas - skaityti toliau). Liepos pradžioje vėl buvo sudurniavęs (kaip taisyklė - jau trečią kartą prieš rimtesnę kelionę opeliukas "sublūdija"), bet užsidegė tik prieš parkavimąsi ir išlėkus iš parduotuvės ir užvedus užgeso. Nulėkus iki Talino vėl užsidegė ir ilgai neužgeso (variklis vangiau pradėjo dirbt - apsukų nelabai priėmė, toks įspūdis kaip siurbtųsi - spaudi akseleratorių, o apsukos krenta). Atjungiau jį visai, kelias dienas pavažinėjau, paskui pajungiau ir vėl užgeso. Taip ir grįžau namo. Taigi, mano pastebėti simptomai - kai labai karšta ir ilgiau pasimali pastovyniuojant, užsidega variklio lemputė. Išleki iš kamščių ir kai variklio T nukrenta, po kiek laiko ir lemputė užgęsta. Turiu labai didelį įtarimą, kad visgi čia ne to vožtuvo bėdos, o gal kompo? kur pas X18XE1 kompas yra? gal kartais jis užkaista ir protelis pradeda "nušokinėt"? gal dar kokių minčių kas turit?