Tema: Re: Kad grūpsas neužkerpėtų... paklausiu :)
Autorius: allis
Data: 2010-08-23 11:00:55
pradeti nuo :
Bad purge solenoid (internal short or open)
Wiring harness chafing or rubbing another component causing short or open on 
control circuit
Connector worn, broken or shorted due to water intrusion
Driver circuit inside powertrain control module (PCM) is bad.

"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message 
news:i4t99a$pdr$1@trimpas.omnitel.net...
> Esmė ta, kad pavasarį buvo pradėjusi degiotis (neprognozuojamai) variklio
> lemputė, nuskaičius klaidas rodė 0443 - fuel recirculation valve
>
> Kai galiausiai gana ilgai neužgeso, pakeičiau iš šroto kitą vožtuvą ir tam
> kartui reikalai kaip ir susitvarkė (arba tai tik sutapimas - skaityti
> toliau). Liepos pradžioje vėl buvo sudurniavęs (kaip taisyklė - jau trečią
> kartą prieš rimtesnę kelionę opeliukas "sublūdija"), bet užsidegė tik 
> prieš
> parkavimąsi ir išlėkus iš parduotuvės ir užvedus užgeso. Nulėkus iki 
> Talino
> vėl užsidegė ir ilgai neužgeso (variklis vangiau pradėjo dirbt - apsukų
> nelabai priėmė, toks įspūdis kaip siurbtųsi - spaudi akseleratorių, o
> apsukos krenta). Atjungiau jį visai, kelias dienas pavažinėjau, paskui
> pajungiau ir vėl užgeso. Taip ir grįžau namo.
>
> Taigi, mano pastebėti simptomai - kai labai karšta ir ilgiau pasimali
> pastovyniuojant, užsidega variklio lemputė. Išleki iš kamščių ir kai
> variklio T nukrenta, po kiek laiko ir lemputė užgęsta.
>
> Turiu labai didelį įtarimą, kad visgi čia ne to vožtuvo bėdos, o gal 
> kompo?
> kur pas X18XE1 kompas yra? gal kartais jis užkaista ir protelis pradeda
> "nušokinėt"?
>
> gal dar kokių minčių kas turit?
>