bet uztat veza visada, o nelagina tada kada reikia :) del elektronikos tiek Di tiek DTI ta pati, o atnaujintas tik DTI buvo "SauliusG" <sauliukass@gmail.com> wrote in message news:i65ebj$380$1@trimpas.omnitel.net... > Nu DI tik 60 kw turi - irgi galios trukumas. Ir iki 2001 berods metu ejo > kuro siurbliai kuriu elektronika sugenda ir taisosi uz ~400lt. > "AivarasGM" <GM@opel.lt> wrote in message > news:i65dho$1si$1@trimpas.omnitel.net... >> man Di mieste malonesnis, jei trintis mieste rinkciaus DI, DTi trasoi >> kiek malonesnis. >> >> Su 1.7 agregatu tai neisivaizduoju, su 2.0 (di ar dti) visai kita masina. >> >> >> "Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message >> news:i65c4m$v0s$1@trimpas.omnitel.net... >>>O kas blogai su 2.0 DI ? >>> "SauliusG" <sauliukass@gmail.com> wrote in message >>> news:i65a4j$rhp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pats neseniai sprendziau sita dilema - issirinkau 2,0. >>>> 1,7 turi 55kw - mieste trintis uztenka, jei be dideliu ambiciju i >>>> lenkimus. >>>> Lenkiant truksta galios. Valgo 6 mieste, 5 trasoj. >>>> 2,0 ziureti tik DTI 74kw, traukos pats tas, mieste valgo 7-7,5, trasoj >>>> 5,5-6,0 priklausomai nuo tapkes. >>>> 1,7 variklyje dirzas, 2,0 grandine, su ta salyga tiketina, jog >>>> nusipirkus >>>> nereiks keist=susitaupo nemaza sumele. >>>> abu varikliai nelepus. geriausia pravaziuok pats ir >>>> paziurek.:)Neuzdrozta >>>> labai sunku rast, pagrinde atvaziuoja vien lavoneliai, bet cia aisku >>>> jokia >>>> ne naujiena.:) >>>> >>>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >>>> news:i63h9g$gh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> pliusai minusai >>>>> >>>>> -- >>>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>>>> www.it-master.lt >>>>> tel 867040247 >>>> >>>> >> >> > >