Tema: Re: 2.0DTI
Autorius: Sergio
Data: 2010-09-06 15:40:43
Labai smagu, malonu ir ...smalsu :)
....tai vat ir man keistai pas mane visa sita beda "pasislepusi" -
panasiausia kad bus kazkas tokio kaip ir pas tave (ne del kuro sugrizimo
ibaka, ar oro gaudymo). Nes kai saltukas spusteldavo, kuomet jau isijungia
pakaitinimas - tai kuriasi "s pol aborota", tsakant... O vat dabar kuo
toliau tuo liudniau - neseniai visai zmona net darbe paliko masina, nes 2-3
kart kuriant neuzkure ir prigrasinau, kad daugiau nebandytu..bet vakare
nuvaziavus pats nesunkiai uzkuriau.

Tad butu 2 klausimai:
Tai kur tau visa sita reikala tvarke?
Ir per kuri "gala" (su kompu koregavo kazka, ar kitaip)?
Please, pasidalink nes jau gaila darosi masinytes ryte drebinti ja ilgai
ilgai...

Dekui.