Tema: Re: 2.0DTI
Autorius: kef
Data: 2010-08-26 09:00:46
Ir kaip ta daro kad kompas pries pat uzvedima matytu -40? I kompa lendama ar
ant daviklio kokio kas nors prikabinama?

As kazkuria ziema savo Y20DTH bandziau atrast zvakiu isijungimo
priklausomybe nuo lauko temperaturos ir kaip ilgai turi vesintis masina kad
suveiktu zvakes. Tai panasu kad nesvarbu ar -3 lauke ar -20, zvakes
neisijungia apie 2 valandas po silto variklio uzgesinimo. Buna nemalonu
iseit anksciau. Vedasi, bet..
Patarimas ziemai. Jei neuzsivede del zvakiu neisijungimo (net nemirktelejo),
tai neskubekit isjungt degimo. Palaikykit kazkiek sekundziu ijungta degima,
leidziant veikt "pouzvediminiam zvakiu pakaitinimui", tada vel veskit.
Isjunginet degimo pries kita vedima visai nebutina.