Tema: Re: 2.0DTI
Autorius: Vytautas
Data: 2010-08-25 18:36:43
opeliui su 2.2 dyzeliu buvo taip: kai salta (nesvarbu ar -20 ar +5) ilgiau 
pastovejusi vedasi iskart (pakaitinus zvakes pora sekundziu jei  salta), 
uzvedus ir vel kuriant kuriasi taip pat lengvai. masinai pastovejus pora 
valandu ir variklio temperaturai nuo +90 iki +25-+70 praktiskai neuzsiveda 
ir reikdavo sukti pora minuciu (aisku ne nuolat) tai padare kad pries pat 
uzsivedima kompas mano termperatura -40 ijungia zvakes ir uzsiveda iskart.


"Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
news:i528pi$jk2$1@trimpas.omnitel.net...
> pakeiciau visas griztamas su trisakiais nuo purkstuku iki siurblio.
> Nieks nepasikeite.
> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
> news:i4vjpn$g41$1@trimpas.omnitel.net...
>> Situacija tokia:
>> pastovejusi masina ilgesni laika (tarkim per nakti, ar nuo 8 ryto iki 12h 
>> dienos) - sunkiai kuriasi. Reikia starteriu kokias 3-5s pabruzinti, kol 
>> uzsikuria. Tik uzkurus ir uzgesinus, vazinejant kuriasi be problemu. 
>> Vaziuoja lyg ir normaliai.
>> Pakeistas kuro filtras.
>> Tikrinant sistema, pastebejau, kad ieinanti slanga nuo filtro i siurbli - 
>> pustuste. Zodziu, pastovejus kuri laika, is tos slangos dingsta saliarka.
>> Apie siurbli nepribege, apie purkstukus vizualiai irgi ne. Tai kur 
>> salairka dingsta?
>> Auto Zafira 2.0DTi 2000m.
>>
>
>