Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-23 22:51:31
"No name" <no@email.lt> wrote in message
news:hqs4p6$clc$1@trimpas.omnitel.net...
> ne news expertai, o zmones patys vazineje su dujomis ir zinantys kas ir
> kaip,
    Subaru H6 ir kituose moderniuose varikliuose zino...Panasu, kad pats dar
vienas eGzpertas.

 skirtingai nuo pono eGzperto,
    As ir mano draugai vazinejame ivairiais subaru (virs 10, tame tarpe 3
tribekos, eile outbacu, foriku, legasiu...). Kai kurie is ju turi dujas
(mazuma).

 kuris turbut tik savo pazystamu pasakas
    Cia ponas eGzpertas sekate pasakas. O as zinau, kaip ir kam tauposi ir
kam ne....

> cia perpasakojate...
> cia manau paciam labai tiktu ta iliustracija, kur pagyvenus moteriske su
> plakatu stovi "vsie vy duraki, odna ja tut krasivaj..." ar kazkas pan. :)
    Cia ponas apie save papasakojote, ane?
Audrius K.
P.S. Kiek ponas turite subaru ir kiek is ju su dujomis? Nes panasu, kad
praleidote gera proga patyleti....

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5053 (20100423) __________

http://www.eset.com