Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-21 09:12:01
"servisas" <mes@esame.cia> wrote in message
news:hql0eq$7er$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kad braliukas ne taip skaiciuoji.
> Vaziuoji sakykim i kelione, kurios atstumas 5000 km, trukme- 16 dienu.
> 1. atvejis. Turi subara su kopustais, o kelionem nuomoji busa uz 130 lt
> men, kuris valgo 7l/100 km saliarkos.
> kapustai tau sutaupo po 270 lt/ men, viso 3240 lt, kuriuos gali skirti
> masinos nuomai.
> Masinos nuoma kaip sakei kainuoja 130 per diena, viso per 16 dienu 2080
> lt. Su savo 7 litru saliuros apetitu ir jos kaina 3,60 lt kuras kelioneje
> atsistos 1260 lt. Viso tavo balansas 3240-2080-1260= -100 litu.

    Ponas su statistika, pasakykite, kokio velnio as turiu metus vargti su
dujomis, kad kazka sutaupyti ir po dar ieskoti nuomotis kelionei neaiskaus
stovio auto (su didele rizika, kad suges), jei galiu nevargti su dujomis,
vazineti su man patinkancia auto (tame tarpe ir kelioneje)  ir ... isleisti
dar 100 litu maziau ?????   :-)))))  As gi visa laika itariu, kad dalis
dujininku yra mazochistai :-)  Megsta papildomas problemas, uz jas gali
damoketi, ir dziaugsis, kaip gerai :-))

> 2 atvejis. vaziuoji su savo aparatu, sakykim valganciu 10 l/100 km (nes
> dujos 270 lt/men sutaupo su salyga, kad ta masina benzo ima 10 l. /100km,
> o duju 12.5 l./100 km., todel noriu suvienodinti abieju atveju iseities
> duomenis)
> Per 5000 km kurui isleisi 50x10x4.1=2050 lt, todel tavo balansas yra -2050
> lt.

    Ir viesbucio aiskteleje negaliu parkuoti auto (pozemine, miesto
centras), varau valanda iki kazkokios aiksteles miesto pakrastyje, tada dar
koki pusvalandi metro atgal. Ryta tas pats.  Tiesiog dziaugiuosi per
atostogas dienos metu skirdamas po tris valandas auto varinejimui...( arba
kokiam dubrovnike imu taksa, kad nuvaziuociau iki kazkur palikto auto)
Zinant, kad aktyviu kelioniu metu dienos kaina  (suskaiciavus visas islaidas
kelionei ir padalinus is dienu skaiciaus) susidaro apie 1000lt, naudingo
laiko yra apie 10 val., tai kiekviena diena ismesti po 300lt (turesiu ne 10
val laiko vaikscioti mieste, o 7 val), ane?? Jau po septyniu dienu sedziu
giliam minuse ir "dziaugiuosi" pigiomis dujomis, kuriu tokioje austrijoje
rasti nelabai imanoma (del to pilu benzina).... Tiesiog malonumas.

> Taigi tarp abieju atveju visgi yra 1950 lt persvara dujines masinos
> naudai.
>
> Gal uzpisu biski su tokiom rasliavom, bet statistika yra didelis mano
> hobis;)
    Statistika iskes bet ka...Problema ta, kad su tiesa ji daznai
nesisieja...
Audrius  K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5045 (20100420) __________

http://www.eset.com