Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Servisas
Data: 2010-04-20 16:20:42
Eee, o atsarginis ratas outbackui is apacios tvirtinas? Tai didelis
shoooodas.
Del kroatijos karta i metus, turint omeny dujomis sutaupoma suma, gali
tokiai kelionei issinuomoti gerokai talpesni dyzelini automobili, ir dar nuo
sutaupytos sumos pinigu liks. Tam sugedus- dar ir ne tavo rupestis ji bus
taisyti.