Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-21 09:12:54
> vargsta... Ir kai cia kai kas pasakoja, kad jokiu minusu nera ar nemato,
> tai
> daugiau negu graudu. Jei jau dziaugiasi dujomis, tai galetu ivardinti ir
> visas problemas...

O kodel manai, kad visi automobili naudoja tokiu paciu rezimu kaip ir tu?
Pavyzdziui mano atvejis, kol vazinejau su dujomis - daugmaz 45 proc. po
Vilniu, 50 proc. uzmiestis, 5 proc. Lenkija ir Vokietija. Dujas nuvare ir
istate dyleris, aptarnaujama buvo irgi pas ji. Del duju i servisa vaziuota
viena karta, papildomai nebuvo nei lito islaidu. Poreikis ismesti zapaske
buvo gal tik viena karta, nes automobilio dydi pasirinkau jau numatydamas
kam naudosiu ir kokia bus komplektacija. Kadangi pildau kelioniu lapus ir
vaziuoju daug, galiu pasakyti tiksliai - per dvejus metus skirtumas susidare
apie 12.000 Lt. Kad su nauja masina turi buti geda vaziuoti piltis duju
suzinojau tik ish news'u - Aciu jiems.  Mano atvejis gal krastutinis - man
dujos labai tiko. Tavo kitas krastutinumas - tai tai atrodo kosmaras. Tarpe
gali buti N variantu ir kiekvienas atvejis turetu buti nagrinejamas
atskirai, o ne pagal tai "man tinka/netina, todel dujos visiems
jega/shudas".