Tema: Re: Nujos grupes prenumerata :)
Autorius: vedarinis
Data: 2014-02-21 11:21:05
Nu tai faktas, kad specialiai nedowgradina, tiesiog laiks nuo laiko
atsiranda nauji emisijų, garso ar max greičio limitai, kas lemia tai, jog
inžinieriai turi sukt kiaušus, kaip padaryt naujus reikalavimus atitinkantį
geresnį ar bent jau neblogesnį baiką, nei buvo iki tol.

"911"  parašė naujienų news:le754b$pev$1@trimpas.omnitel.net...

dar karta tau paaiskinsiu kiekvienas naujas modelis yra modifikuotas,
daugiau maziau - px , bet paliubomu specialiai nedowngradina...