Tema: Re: Nujos grupes prenumerata :)
Autorius: 911
Data: 2014-02-19 12:51:52
ka su tavim diskutuot kai puoli i krastutinumus pastoviai ir savo demagogijas varai?
Tvarkingas nedapistas geras senas motociklas kainuoja daxuja ir dar biski, kaip beje ir automobilis... ir juos perka tikrai ne zmogus pirmakart gyvenime paciupinejes tokia transporto priemone, o jau zinantys ko nori ir ieskantys butent to nes eilinis cainykas pamates pagfaminimo metus ir kaina nualptu ilgam. Cia tikrai ne tas atvejis.
Del apynauju daigtu tai irgi situacija tokia: jei smegeneliu uztenka tik atsiverts autopliusa ir nusipirkt pati pigiausia ir naujausia frankensteina, tai cia tikrai ne aplinka ar perekupai kalti..

p.s. dar karta kartoju kad as nesakau kad butent cia yra labai kazkoks blogas egzempliorius etc, as jo nemaciau. Ir bet kuriuo atveju bet kuris pigiausias tepalas jau jam bus per geras, nes tu metu texnologisjos su smala variklyje vazinedavo ;) Nepersistengt su investicijom ir vazinet kol vaziuoja mano patarimas buvo.