Tema: Re: Nujos grupes prenumerata :)
Autorius: Yvl
Data: 2014-02-20 14:56:42
tai viskas gi OK. zmogui naujas zaislas, niezti nagai visur pakrapstyt ir
parakinet. Kiba tau taip nebuvo? :)
Su laiku entuziazas nuslobs galbut.
Pvz nuo rudens garaze su reikalais nebuvau nei karto. O naxui kazka daryt,
jei viskas ir taip veikia? pavasari tepalus gal pakeisiu nebent. nors ir tai
xz kiek prasmes is to, kai max 3K prisukau ana vasara

"911"  wrote in message news:le4rn9$h9r$1@trimpas.omnitel.net...

as jau min 5x paminejau kad nenoriu taves nei nuvilT nei nuvertint pirkinio
ir savo nuomone parasiau ;)
esu mates n tokiu pradedanciu motociklistu kurie tiki stebuklais ;)