Tema: Re: Nujos grupes prenumerata :)
Autorius: Mikrobas
Data: 2014-02-19 00:13:21
Ant kiekvieno moco kitaip vaziuojasi, o kadangi kaina buvo iskarto numatyta
biudzetine todel rinkausi pagal tai kaip prilipo prie ranku ir siknos...
Man jis patogus, ir grazus, paprastas be elektriniu langu ir klimato
kontroles :DDD
Kokio senumo skaitosi nesenas? Automobilis ciabuviams virs 5-7 metu skaitosi
jau pasenes (bent jau dauguma garsiai apie tai sukauja), tai mocui
greiciausiai x2?