Tema: Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-05-11 14:23:18
Supapastintai - vaziuojantis tiesiai bus teisus pries manevro budu
atsiradusi jo kelyje. Pabandyk isivaizduoti save dviratininko vietoje.
Vaziuoji vaziuojamosios dalies kelkrasciu ir pastebi duobe. Tikrai jausiesi
teisus neziuredamas kas dedasi uz nugaros mesdamasis i kaire? Ar visdelto
pristabdysi, paziuresi ar nieko nera uz nugaros ir tik tada apvazuosi duobe?
Nekalbu apie protingumo kriterijus, o formaliai. Bent jau man tokie
savizudiskai debiliski manevrai niekad nesauna į galva.

"dpi"  wrote in message news:jois3j$to1$1@trimpas.omnitel.net...

Jei isvaziuoji i priespiresine tai viskas aisku. bet jei savo juostoje?
Ir kad paprasciau butu kalbam, kaip butu jei abu automobiliai. Sakykim ne
lenkimas (daznesne situacija), bet pvz antra juosta vaziuoji bet del
kliuties (pvz kamstis sukanciuju i kaire trecioje juostoje) ir tenka
pasispausti dalinai ivaziuojant i pirma juosta, kur vaziuoja kitas auto.
Pirma juosta plati ir ja vaziuojantis auto vaziuoja siaurai, bet pasitaikius
jam kliuciai jis nepastebejes sukteli kairiau ir kliudo ta auto kuris
isibrove i jo juosta. Kuris skaitosi kaltas?

Ir manau si situacija vienodai traktuojama neatsizvelgiant, ar tai auto ar
moto ar dviratis.