Tema: Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: monaxas
Data: 2012-05-10 14:57:37
Va tokius "grupovūchininkus" poromis traiškyt ble su zuoko tanketke.
Užmiesty vingiuotam kely, kur greitis 90 ir posūkiai miške jie varo
nesiparindami. išsuki iš už posūkio ir tik PYST, mėsos kliūtis, o iš priekio
mašinos atvažiuoj.

Ble ble, pats dviratastas buvau, bet su smegenimis. O dabar ble šalmą
užsideda ir smegenis namie palieka.

"VNO"  parašė naujienų news:jofuni$tlk$1@trimpas.omnitel.net...

"pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message
>A tai tu pirmos juostos viduriu pjovei, ar kaip? Kad norint aplenkt reik
> rikiuotis I antra juosta?

niekada taip nedarau-dvirka man tai pramoga ir poilsis.
todel vaziavau kaip visada- kuo arciau desines puses.
20-30cm iki asfalto krasto.
taip buna minimum proto pisimo ir max pramogos.

anam mokytojui aka Bendaris labai nepatiko, kad as vaziavau pagrindiniu
keliu, o jis salutiniu.
ir aisku jam teko pristabdyti ir praleisti kliuti :DDDD

Del aplenkimo - lenk kaip nori - svarbu nekliudyti kito eismo dalyvio.
Daug kur keliuose dviratistams galima vaziuoti poromis -kad nekiltu klausimu
del lenkimo.

VNO