Tema: Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: dpi
Data: 2012-05-08 14:58:32
A tu cia tikrai norejai kazko paklausti ar bele trolini?
Dar galiu pakartoti aiskiau: Lietuvoje tokia statistika kol kas negresia (kad su dviraciais nukentetu daugiau nei su auto), nes cia daug maziau dviratininku. Net ivertinus, kad pas mus vazineti dviraciu yra pavojingiau, nei svedijoje (del kitu vairuotuju poziurio ir taku infrastrukturos). Lietuviai yra greiti ir isiute :) Ir megsta dideles masinas, is kuriu po to vos mato mazuosius. Kai kurie is vis mano, kad pagal KET dviratininkas visada privalo duoti kelia.

Jeigu uzsigavai ir pamanei, kad sakau dviratininkai geresni nei automobilistai. Tai tikrai ne. Tarp visu yra geruliu. Su dviraciais ir moto beprociu daugiausiai. Su tokiom TP ne kiekvienas ir ryztasi vaziuoti, nes cia jau savaime ekstreemas. Bet visi jie vazineja dar ir su auto, ypac motociklistai. Tik su auto yra daug ir ramiu, kurie statistika susvelnina.
Dar prisideda, kad automobilistai bijo pazeisti taisykles del baudu. Tikraja to zodzio prasme, kad bijo, o ne tai kad samoningai nepazeidineja del tvarkos. Pvz juk ne daug kas dris apsisukti per istisine, nors nera nei vienos masinos aplinkui, arba pravaziuoti per raudona prie pesciuju perejos, nors ten daugiau nei gyvos dvasios? Su dviraciu manai kas laikosi tokiu taisykliu? Nu tik ligonis :D