Tema: Re: Dvirachiai yra absoliutus blogis
Autorius: VNO
Data: 2012-05-10 09:56:19
> o Keliu policija nebando pamokyti kitus tvarkos?

ka cia nussisneki jumoriste?
pasijutai kaubojumi?

> Jei bando ir pamoko, vadinasi sis BUDAS (pamokyti) visgi pasiteisina ir yra
> reikalingas? Gyvenimas ir zmones apskritai vieni kitus visko PAMOKO, taipkad
> tik tas ir veikia, tik tas ir suteikia patirti.

kaip pamoko? :D kas pasiteisina?
ziuriu daug capslocku rasai :D

> O del METODO kaip tai daryti - kartais gyvenimas pamoko ypatingai ziauriai.
> Todel jau geriau, kad Someone dviratastus prispaus ir nevaikiskai isgasdins,
> bet paliks gyvus ir nesuzalotus, negu kad as, varydamas leistinu 50km/h
> greiciu kapotu desiu i priesais mane 10km/h atvarancio dviratasto priekini
> rata, po ko jis perskris per mano masinos stoga, letai bet astriai teksis
> ant asfalto uz jos, gaus 4 stuburo slanksteliu luzi ir liks invalidu ant

triochala tu triochala.
niekotu nedarysi, tik cia klaviatura spaudinesi :D

> vezimelio visam likusiam savo supistam gyvenimui, o as duotuoju momentu
> islipes is sulankstytu stogu savo automobilio prieisiu ir nusispjausiu ant
> jo kaip niekso ir menkystos, bejegiskai gulincio vaziuojamoje kelio dalyje
> ir paciam del to kalto.

kiek matau tavo gyvenimasnera maziau supistas :D
tarp kitko mokytojau - pasidomek kas bus uz ta spjuvi ir kasbusuz tai, kad nesuteiksi pagalvos :DDD
nors tu jei spausi - tai patyliukais :D

VNO