Tema: Re: nx ble....
Autorius: jkf
Data: 2011-09-15 23:56:11
pritariu. Lyginant praeitu metu rinktine ir siu metu, labiausiai krinta i akis emocinis/psichologinis stabilumas. Ne paslaptis, kad spaudos ir kitu veikeju presingas siemet gerokai didesnis, bet visgi Romanovas teisus sakydamas, kad treneris nesitvarke su "labiausiai patyrusiu zaideju". Ir pointas ne tame, kad cia Kemzuros-Jasikeviciaus konfliktas, cia gavosi Kemzuros-likusios komandos konfliktas. Zaidejai matydami nevaldoma cholerika, kuris leidzia sau ne tik uzsipulti bei aprekti komandos draugus jiems padarius klaida ar siaip profilaktiskai, bet ir perspaut vyr. treneri perimant 1 min. pertraukeliu pravedima. Po tokiu "superinio" vojazu komanda nebetiki, kad treneris "cool", nesvarbu ka jis ten bando pasakyti. Kemzura per minkstas tokiam cholerikui, kuris destruktyviai veikia visa komanda. Cia tik mano nuomone. Kia pkazkas gerai pastebejo, tai labai primine Lenkija...