Tema: Re: nx ble....
Autorius: Caponi
Data: 2011-09-15 18:26:47
Nu matai, Kleizos lygis akivaizdziai aukstesnis buvo, Maciulis, sakyciau, stiprus vidutiniokas, t.y. tikrai geras zaidejas, bet ne kazkokia super zvaigzde (nors man asmeniskai jo zaidimo stilius labai patinka, tikekimes, jis dar padarys progresa per artimiausius pora-trejeta metu). Bet kokiu atveju vien Kleizos buvimas komandoj jos bendro lygio nepadaro zymiai aukstesnio, aisku, tai rinktinei privalumas buvo, kad jie turejo stabilu ataku lyderi, bet jis vienas irgi nebutu nieko padares jei ne visa komanda, kuri, kaip sakiau, buvo jauna, labai greita ir labai istverminga.

Vo kad ir siandien, sirpo sirpo Kemzura puse rungtyniu, paprase minutes pertraukeles, puse jos prabagsnojo piestuku i savo aikstes maketa, kazka liudnai mekeno, kiek buvo galima suprast is lupu judejimo, tada issiziojo Jasikevicius, visus apreke, parode ant pirstu ka reikes daryt ir visi su emociniu uztaisu bent minutei nuejo zaist. Sekanti minute per kuria rode lietuviu suoleli atrode identiskai. Blyn, sakyciau, gaunasi, nesigauna, ne taip kaip reikia gaunasi - nu visko buna, bet kai treneris be ideju ir nelabai ka turi pasakyt, tai nu ji nx, blogiausia, kad tai iki apsivemimo primena Lenkija pries du metus, tik si karta daugiau sekmes turejom (gal ir savos tribunos ta trupuciuka trukstama pridejo :-))

Ai pyzdon, baigiam gal tas diskusijas, kazkaip po siandienos rungtyniu galutinai baigiasi pyktis, apima toks liudnas melancholiskas pochuizmas situo klausimu, vis tiek jau nieko nebepakeisi, o nuo to kas cia ka pakarkses, niekas nepasikeis nei esamuose rezultatuose, nei ateities kovose...

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance