Tema: Re: nx ble....
Autorius: Caponi
Data: 2011-09-15 14:39:20
Tai vat as ir sakau, kad klaidos fakto atmest negalima, bet stebejus visa cempionata ir pasiruosima kazkaip kazkodel ne ant jo didziausias pyktis ima, cia kaip medicinoj, gydyt reiketu (reikejo) ne simptomus ar pasekmes, bet kovot su priezastim, t.y. sugalvot ka nors daugiau nei "o gal ir siandien mums vel viskas kris" bei "isleisim Sara su Jonu ir pridarys dx pikenrolu". Va vakar i pabaiga Pacesas leptelejo, kad Makedonai visaaai nesigina, o mes taaaip neimetam - nu man pasirode, kad jis teisus 100%, tik puses supainiojo - makedonai i savo krepsi per visas rungtynes leisdavo imest tik ~60 tasku (antirekordas - 76 nuo Kroatijos), lietuviu gi vidurkis iki paskutiniu rungtyniu buvo ~77 taskai - su salyga, kad europietiskam krepsinyje siais laikais dazniausiai imetama per rungtynes iki 90 tasku, o Lietuva laimejo dauguma rungtyniu, akivaizdu, kad zaidimas buvo "bek ir mesk", o paskui tegu varzovas daro ta pati stiliaus - kol lietuviams mest sekesi, tol laimedavo. Va kad ir pirmu rungtyniu su anglais statistika - pas juos taskus realiai pelno 4, kartais 5 zaidejai, mes tada dar turejom 11.5 (Petravicius dar zaide, bet sunkiai) puikiai fiziskai pasiruosusiu ir pakankamai aukstos klases zaideju, o vat ne taip ir daug truko, kad viskas butu sprendesi paskutinem sekundem, nes nu niekaip tu 4 anglu per visas rungtynas uzdengt nesigavo, tik paskutinem minutem jie jau sunkiai ant koju pastovejo...

Jabaaaatj...

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance