Tema: Re: nx ble....
Autorius: Caponi
Data: 2011-09-15 21:41:07
Ar tu manai kad visus derinius, nurodymus kaip pult, kaip gintis duoda Sharas?
Ar tu tikrai manai, kad kiti zaidejai i Sharo nurodymam paklusta kaip dievo isakymam, o Kemzuros, kuris sneka teisingai, net negirdi?

Tarkim, tu teisus, ir Jasikevicius duoda rinktinei daugiau blogo nei gero, ir nieko neklauso.

Klausimas tau tada - vistik kas kaltas, kad prisirinko zaideju, kuriu negali suvaldyt?

Bet kokiu atveju, kad gavosi sudas, problema kolektyvine, bet kadangi nesimate jokiu bandymu kazka pakeist, uz tai riebus minusas treneriu stabui.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance