Tema: Re: Vasarinėm kaput?
Autorius: gopas
Data: 2010-11-11 20:29:21
kaip tik siandien prie lentvario sustabde, patikrino dokus ir iskart
padangas puole apziurinet.
sakau pas mane viena vasarine, trys ziemines, bet ir tos visos skirtingos.
bo savaitgali dvi
kieme prabade ir teko uzsimaut betkokias. nu ka sako, reik protokola rasyt,
pamyzciojo
dar truputi ir palinkejo sekmes.