Tema: Re: Vasarinėm kaput?
Autorius: rokis
Data: 2010-11-11 00:17:50
 Tai  va, as ir neisivaizduoju. Manau,kad paprasciausiai poliai "kaimieciam"
taip "makaronus" kabina ir pinigaujasi. Tai iseitu, kad as issideginu M+S
raides ant padangu ir jau manes nebaudzia. :DD  Ir be je ,kaip teko neseniai
su vienu tipu pasigincyti del zalios salenkos tikrintoju. Sako: paims islaus
bako propke ir paims tos salerkos meginiui ir jai zalia, bauda israsys :DDD