Tema: Re: Vasarinėm kaput?
Autorius: rokis
Data: 2010-11-11 00:01:03
 Baudike uz ka? Ta prasme, policinykas "ant kelio" susistabdis ir
nusprendes, kad tu su vasarinemis padangomis, israsys baudike? :D Na dar
negirdejau,kad policinykai butu padangu expertai ir praejai spec. kursus
siuo klausimu ,kad pagal protektoriu nustatytu ar padangos ziemines ar
vasarines? Ar spres is to ,kad jai uzrasyta M+S ar Winter - tai ziemines,
jai nebus- tai vasarines? :D