Tema: Re: Vasarinëm kaput?
Autorius: zhaltas
Data: 2010-11-11 00:24:34
kai pasiziuri aploinkui, kaip vazineja visoks krovininis transportas kokio lygio, neskatant visu senu pasatu ir escortu, tai netoks jau didelis ir blogis tie semislikai....
o su salyga kad nemazai isvis vazina su kuo turi, arba navarkem vietines gamybos is turgaus, tai nusibos ten jiem ieskot tu zenklinimu, pas 70% bus visi imanomi zenkliukai sudeti :D
Yra milionai akivaizdesniu pazeidimu, kuriu niekaip nesugeba sutvarkyt eile metu, necarskaja eta dela ant purvinos padangos ieskot mistiniu zenkliuku uz oficialus 50 ar kiek ten LT :)