Tema: Re: auto iki 3k lt
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-09-01 16:22:01
Sailentblokai ten ne luzta, o isdyla, ko pasekoje torsionas atsiremia i
balki.
o wageno spyruokles tarnauja amzinai, niekad neluzta, balkis pas juos yra
nepriklausoma pakaba, ir aplamai neburnok ant wagenu net tik jie yra tikri
auto, ir niekada negenda.

"Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message
> Kazin ar kokio wageno vaziuokles spyruokle tarnauja koki 20metu? :)
> Gal net ilgiau tarnautu, jei laiku galinio tilto sailentblokus pakeist,
> nes jie luzta jei pasikeicia lauzimo kampas ir jegos veikia ne tokiu
> kampu.
>
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message

>>> 2x stabilizatoriaus antgaliai - 20Lt
>>> 2x sarnyrai - 50Lt
>>> 2x traukes antgaliai - 50Lt