Tema: Re: auto iki 3k lt
Autorius: Monas
Data: 2010-09-01 15:46:21
Torcionu skaicius priklauso nuo auto komplektacijos. Paprastai is gamyklos 4
torsionu tiltas montuojamas kartu su diskiniais stabdziais gale, bet buna
visokiu komplektu, tai kadangi auto gamykloje buvo jau senokai reikia
ziureti vietoje. Jei variklis 1721cm^3 54kW (mono ipurskimas) arba 1721cm^3
66kW (pilnas ipurskimas) tai greiciausiai bus 2 torsionai, jei 1764cm^3 16V
99kW (101kW,103kW) ir galui niekas nieko blogo nedare tai turetu buti 4
torsionai. Dar kiek yra modernesni varikliai 1794cm^3 varikliai su 65kW
(mono) ir ~80kW (pilnas ipurskimas) tai su jais jau ejo ir tokie ir tokie
tiltai. Varikliukai visi yra gan patvarus ir kantrus, bet smagiau vaziuoja
galingesni, o galingumas nebutinai reiskia kuro sanaudu smarku padidejima.
Bet cia kita tema, kuria galima kalbeti be galo ilgai. Jei reikia info rasyk
i meila, papasakosiu ;)

Del vaziuokles priekyje gali bildeti:
a) stabilizatoriaus galines gumos, vieneto kaina ~10Lt nesiderant,
vaziuokleje dedasi dvi, po viena stabilizatoriaus galuose, pakeitimas 5Lt :D
b) sarnyras, kaina ~25Lt, pakeitimas nu koks 10-15Lt
c) vairo traukes antgalis, kaina ~25Lt, pakeitimas ~25Lt irgi turbut +
suvedimas jei meistras nepataikys prusukt
d) amortizatorius, mazai tiketina bet imanoma, naujas iki 100Lt
e) sailentblokai, mazai tiketina bet imanoma, po 2 ant vienos sakes, vieneto
kaina pasiderejus ~10Lt, pakeitimas ~40 gal vienai sakei

f) jei 16V buna kad amortizatoriu atramines lektes skleidzia garsus,
remontas reikalauja kurybiskumo siek teik (orginalas brangus, bet yra budu
kaip tai apeiti) arba tiesiog reikia lauzyne susirasti Megane 2.0 16V
atramines lekstes ir jas isideti, deveto daikto kaina ~50Lt bet reikia
paieskoti siek teik

g) jei sukinejant vaira vairas stringa ir girdisi traskejimas dazniausiai
kalti amortizatoriu atraminiai guoliai, du guoliukai kainuoja ~35Lt,
pakeitimas brangesnis, nes reikia issimti amortika.

Jei nezinai kas barska ir tingi daryt diagnostika keiti viska :D Gaunasi
taip:
2x stabilizatoriaus antgaliai - 20Lt
2x sarnyrai - 50Lt
2x traukes antgaliai - 50Lt
4x sailentblokai - 40Lt
darbas ~150 gal, jei pas koki vasia gal dar pigiau, bet grubiai ~300Lt =
kapitalinis vaziuokles remontas. Aisku jei neskaiciuot trukusiu spyruokliu
kokiu, atraminiu guoliu keitimo, amortiku keitimo, stabdziu disku keitimo ir
t.t.