Tema: Re: auto iki 3k lt
Autorius: Jaegermeister
Data: 2010-09-01 15:49:53
Prancuzai nera girdeje , kad archimedas isrado spyruokle



"Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message 
news:i5lhut$p9t$1@trimpas.omnitel.net...
> Torcionu skaicius priklauso nuo auto komplektacijos. Paprastai is gamyklos 
> 4 torsionu tiltas montuojamas kartu su diskiniais stabdziais gale, bet 
> buna visokiu komplektu, tai kadangi auto gamykloje buvo jau senokai reikia 
> ziureti vietoje. Jei variklis 1721cm^3 54kW (mono ipurskimas) arba 
> 1721cm^3 66kW (pilnas ipurskimas) tai greiciausiai bus 2 torsionai, jei 
> 1764cm^3 16V 99kW (101kW,103kW) ir galui niekas nieko blogo nedare tai 
> turetu buti 4 torsionai. Dar kiek yra modernesni varikliai 1794cm^3 
> varikliai su 65kW (mono) ir ~80kW (pilnas ipurskimas) tai su jais jau ejo 
> ir tokie ir tokie tiltai. Varikliukai visi yra gan patvarus ir kantrus, 
> bet smagiau vaziuoja galingesni, o galingumas nebutinai reiskia kuro 
> sanaudu smarku padidejima. Bet cia kita tema, kuria galima kalbeti be galo 
> ilgai. Jei reikia info rasyk i meila, papasakosiu ;)
>
> Del vaziuokles priekyje gali bildeti:
> a) stabilizatoriaus galines gumos, vieneto kaina ~10Lt nesiderant, 
> vaziuokleje dedasi dvi, po viena stabilizatoriaus galuose, pakeitimas 5Lt 
> :D
> b) sarnyras, kaina ~25Lt, pakeitimas nu koks 10-15Lt
> c) vairo traukes antgalis, kaina ~25Lt, pakeitimas ~25Lt irgi turbut + 
> suvedimas jei meistras nepataikys prusukt
> d) amortizatorius, mazai tiketina bet imanoma, naujas iki 100Lt
> e) sailentblokai, mazai tiketina bet imanoma, po 2 ant vienos sakes, 
> vieneto kaina pasiderejus ~10Lt, pakeitimas ~40 gal vienai sakei
>
> f) jei 16V buna kad amortizatoriu atramines lektes skleidzia garsus, 
> remontas reikalauja kurybiskumo siek teik (orginalas brangus, bet yra budu 
> kaip tai apeiti) arba tiesiog reikia lauzyne susirasti Megane 2.0 16V 
> atramines lekstes ir jas isideti, deveto daikto kaina ~50Lt bet reikia 
> paieskoti siek teik
>
> g) jei sukinejant vaira vairas stringa ir girdisi traskejimas dazniausiai 
> kalti amortizatoriu atraminiai guoliai, du guoliukai kainuoja ~35Lt, 
> pakeitimas brangesnis, nes reikia issimti amortika.
>
> Jei nezinai kas barska ir tingi daryt diagnostika keiti viska :D Gaunasi 
> taip:
> 2x stabilizatoriaus antgaliai - 20Lt
> 2x sarnyrai - 50Lt
> 2x traukes antgaliai - 50Lt
> 4x sailentblokai - 40Lt
> darbas ~150 gal, jei pas koki vasia gal dar pigiau, bet grubiai ~300Lt = 
> kapitalinis vaziuokles remontas. Aisku jei neskaiciuot trukusiu spyruokliu 
> kokiu, atraminiu guoliu keitimo, amortiku keitimo, stabdziu disku keitimo 
> ir t.t.
>
> "ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message 
> news:i5ldbl$h74$2@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On 08/31/2010 12:57 PM, Monas wrote:
>>> Buna visaip, bet buna ir taip:
>>> http://www.r19klubas.lt/index.php?q=str&id=25
>>> ;)
>>> Mano asmenine statistika tai nera baisiai bloga visumoje. Luze yra 
>>> tiktai 2
>>> tiltai, ir abu 4 torcionu, dvieju torcionu neluzo nei vienas dar. Is 
>>> viso
>>> turejes 5 R19 :) Ilgiausiai turimas auto mano rankose jau prabuvo 
>>> daugiau
>>> kaip 6m.
>>
>> Tai nuo ko tas torsionu skaicius priklauso? Kiek ju yra R19 ph2, 1993m? 
>> Kas beje prieky greiciausiai gali barsket ir kiek atsieit remontai?
>
>