Tema: Re: auto iki 3k lt
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-09-01 12:57:49
o as niekad nepamirsiu kai lietuvoje ieskojau mx3 priekinio zibinto pries
4-5 metus, tai kinisku tuo metu nebuvo, o srotuose visi prase apie 800 litu
ir daugiau.
daugiau klausimu man tas mx nekele jokiu.

del to ir patinka man tie puvantys,visokie kokie, gendantys, ir aplamai ne
masinos Fordai.
Nes ar budamas girtas, ar negirtas, uzsukes ir bet koki srota nusipirksi uz
200 litu ka tik nori savo 4metu senumo Ford mondeo, ir nereiks po lietuva
ieskoti excluziviniu detaliu uz islamiska kaina.