Man atrodo tavo problema = tavo "meistrai", tiek furistai, tiek ir "oficialus"... Apie 1,8T subyrejima be priezasties nera ka sneketi. dabar jaunimas daugiau nei 10 metu nueksploatuotose A4, A3 drasko juos bilekaip ir vaziuoja vargo nematydami... sakykime taip multitronikas siek tiek jautresnis devejimui, bet tai irgi vokieciu suprojektuotas daiktas. jei jau visiskai visiskai nepatinka, luzta variatorius- keiski i rankine deze ar i automata priderinant VAG agregatus. jei jau tikrai tikrai nepatinka ar luzta motoras jau tikrai ta mashina turi uzknist- geriau jau i kita pasikeisti :) "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message news:hhqend$aa6$1@trimpas.omnitel.net... > Buvo tokia istorija su tuo multitronic- uze guolis, daviau savo meistrams > (jie furas remontuoja) ji pakeisti. Jie rado laisvuma priekiniam > diferenciale, isarde satelitu dezute, laisvumas buvo is kazkur giliau, > skele deze, pamate du velenus ir grandine, bet laisvumas vis tiek buvo. > Tada vyrai skele grandine ? Nesu tikras, gerai neatsimenu. Zodziu > pasiaiskinus, pasirode, kad taip turi buti. Tada reikejo viska atgal > sudeti, sudejo ir tepalo uzpyle, tik blogai vaziavo po to. Issiaaiskinau, > kad tik Juta Kaune ji moka uzpilti (1,5metu atgal), per diena uzpyle ir > pradejo masina vel gerai vaziuoti. Zodziu po to dar guoli pakeite ir > pradejo vaziuoti dar geriau. Moralas (pries 1,5 metu)- Jutoj tik dezes > keitimas ~22 000 lt; Daivanta- remontas nuo 7 000 lt, deze is po tilto ~6 > 500 lt. Va ir skaiciuoji zmogus. Kitas dalykas variklis- keliu, kaip as > manau, normaliu meistru nuomone apie varikli buvo isskirtinai neigiama > (patvarumas, ilgaamziskumas, etc.). Kadangi auto labai smagi vaziuoti > vasara, nors naudoju ir ziema, kaina jau senai prasilenke su pigiai pirkta > is USA, norisi dar su ja pasivazineti. Tai tas draugas , kur B4 coupe buvo > uztiuningaves i traktioriu, pasiule varianta. Klausiu jusu nuomones, nes > matau, jog ziniu turite daug, idomus argumentai. > "kewle migyje" <??@??.tbc> wrote in message > news:hhqa5f$600$1@trimpas.omnitel.net... >> turėjau auto su tuo varikliu >> bora, rinkta Wolfsburge 2001, ėmiau nuo zero >> mano manymu, iki siol vienas tobuliausių matarų, tik tepalo gero prašė >> >> su Multitronicu būdavo bajerių.... atvaziok į Audi centrą, pazės. tai >> geeriau, nei kaimui parduoti. >> >> -- >> '(oo)' >> >> >> "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message >> news:hhq8be$4i4$1@trimpas.omnitel.net... >>> tikrai 100 000 km, nes pats is Amerikes plukdziausi, pats carfaxa >>> tikrinau >>> ir t.t. Del to viskas ok. >>> "kewle migyje" <??@??.tbc> wrote in message >>> news:hhq0or$up4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o nuvažiuota tikrai tik 100 kkm ar bbz kiek plius šimtas ? >>>> >>>> -- >>>> '(oo)' >>>> >>>> >>>> "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message >>>> news:hho80u$ka$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Cia tokia minti gvildenu: turiu A4 Cabrio 1,8 turbo ir dar >>>>> variatorius. >>>>> Nuvaziuota jau visas 100 000 km. Visi kaimo sviesuoliai sako, kad >>>>> variklis >>>>> ir deze uz kokiu 20-30 tkm turetu linkti. Baisu biski. Radau varianta >>>>> nupirkti is anglu audi a4 20tdi be galines dalies uz kokius juokingus >>>>> 1800 >>>>> eur. Dabar demesio klausimas: kiek galeciau gauti uz gera varikli su >>>>> variatorium (viskas veikia), jei pabandyciau padaryti downgrade? Ar >>>>> yra >>>>> poreikis (paklausa)? kiek domejausi, tai remontas nuo 5000 lt >>>>> variatoriaus, >>>>> tai jei visa komplekta parduodi, gauni juokingus 8000 lt ir iseini ant >>>>> savu? >>>>> Kadangi su salyga, kad tuoj mirs masinyte, kilometrus riboju, kartais >>>>> i >>>>> valdiska sedu, bet vistiek kokius 60 000 km per metelius isuku. Tai >>>>> dyzeliuks kaip ir logiska alternatyva i Palanga savaitgali pupyciu >>>>> papigiai >>>>> nuvaziuoti pakalbinti:) Pizdavokit i sveikata, bet Dainiusho >>>>> komentaras >>>>> butinas. Klausimas rimtas. Aciu. >>>>> >>> >