Buvo tokia istorija su tuo multitronic- uze guolis, daviau savo meistrams (jie furas remontuoja) ji pakeisti. Jie rado laisvuma priekiniam diferenciale, isarde satelitu dezute, laisvumas buvo is kazkur giliau, skele deze, pamate du velenus ir grandine, bet laisvumas vis tiek buvo. Tada vyrai skele grandine ? Nesu tikras, gerai neatsimenu. Zodziu pasiaiskinus, pasirode, kad taip turi buti. Tada reikejo viska atgal sudeti, sudejo ir tepalo uzpyle, tik blogai vaziavo po to. Issiaaiskinau, kad tik Juta Kaune ji moka uzpilti (1,5metu atgal), per diena uzpyle ir pradejo masina vel gerai vaziuoti. Zodziu po to dar guoli pakeite ir pradejo vaziuoti dar geriau. Moralas (pries 1,5 metu)- Jutoj tik dezes keitimas ~22 000 lt; Daivanta- remontas nuo 7 000 lt, deze is po tilto ~6 500 lt. Va ir skaiciuoji zmogus. Kitas dalykas variklis- keliu, kaip as manau, normaliu meistru nuomone apie varikli buvo isskirtinai neigiama (patvarumas, ilgaamziskumas, etc.). Kadangi auto labai smagi vaziuoti vasara, nors naudoju ir ziema, kaina jau senai prasilenke su pigiai pirkta is USA, norisi dar su ja pasivazineti. Tai tas draugas , kur B4 coupe buvo uztiuningaves i traktioriu, pasiule varianta. Klausiu jusu nuomones, nes matau, jog ziniu turite daug, idomus argumentai. "kewle migyje" <??@??.tbc> wrote in message news:hhqa5f$600$1@trimpas.omnitel.net... > turėjau auto su tuo varikliu > bora, rinkta Wolfsburge 2001, ėmiau nuo zero > mano manymu, iki siol vienas tobuliausių matarų, tik tepalo gero prašė > > su Multitronicu būdavo bajerių.... atvaziok į Audi centrą, pazės. tai > geeriau, nei kaimui parduoti. > > -- > '(oo)' > > > "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message > news:hhq8be$4i4$1@trimpas.omnitel.net... >> tikrai 100 000 km, nes pats is Amerikes plukdziausi, pats carfaxa >> tikrinau >> ir t.t. Del to viskas ok. >> "kewle migyje" <??@??.tbc> wrote in message >> news:hhq0or$up4$1@trimpas.omnitel.net... >>>o nuvažiuota tikrai tik 100 kkm ar bbz kiek plius šimtas ? >>> >>> -- >>> '(oo)' >>> >>> >>> "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message >>> news:hho80u$ka$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Cia tokia minti gvildenu: turiu A4 Cabrio 1,8 turbo ir dar variatorius. >>>> Nuvaziuota jau visas 100 000 km. Visi kaimo sviesuoliai sako, kad >>>> variklis >>>> ir deze uz kokiu 20-30 tkm turetu linkti. Baisu biski. Radau varianta >>>> nupirkti is anglu audi a4 20tdi be galines dalies uz kokius juokingus >>>> 1800 >>>> eur. Dabar demesio klausimas: kiek galeciau gauti uz gera varikli su >>>> variatorium (viskas veikia), jei pabandyciau padaryti downgrade? Ar yra >>>> poreikis (paklausa)? kiek domejausi, tai remontas nuo 5000 lt >>>> variatoriaus, >>>> tai jei visa komplekta parduodi, gauni juokingus 8000 lt ir iseini ant >>>> savu? >>>> Kadangi su salyga, kad tuoj mirs masinyte, kilometrus riboju, kartais i >>>> valdiska sedu, bet vistiek kokius 60 000 km per metelius isuku. Tai >>>> dyzeliuks kaip ir logiska alternatyva i Palanga savaitgali pupyciu >>>> papigiai >>>> nuvaziuoti pakalbinti:) Pizdavokit i sveikata, bet Dainiusho komentaras >>>> butinas. Klausimas rimtas. Aciu. >>>> >>