turėjau auto su tuo varikliu bora, rinkta Wolfsburge 2001, ėmiau nuo zero mano manymu, iki siol vienas tobuliausių matarų, tik tepalo gero prašė su Multitronicu būdavo bajerių.... atvaziok į Audi centrą, pazės. tai geeriau, nei kaimui parduoti. -- '(oo)' "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message news:hhq8be$4i4$1@trimpas.omnitel.net... > tikrai 100 000 km, nes pats is Amerikes plukdziausi, pats carfaxa tikrinau > ir t.t. Del to viskas ok. > "kewle migyje" <??@??.tbc> wrote in message > news:hhq0or$up4$1@trimpas.omnitel.net... >>o nuvažiuota tikrai tik 100 kkm ar bbz kiek plius šimtas ? >> >> -- >> '(oo)' >> >> >> "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message >> news:hho80u$ka$1@trimpas.omnitel.net... >>> Cia tokia minti gvildenu: turiu A4 Cabrio 1,8 turbo ir dar variatorius. >>> Nuvaziuota jau visas 100 000 km. Visi kaimo sviesuoliai sako, kad >>> variklis >>> ir deze uz kokiu 20-30 tkm turetu linkti. Baisu biski. Radau varianta >>> nupirkti is anglu audi a4 20tdi be galines dalies uz kokius juokingus >>> 1800 >>> eur. Dabar demesio klausimas: kiek galeciau gauti uz gera varikli su >>> variatorium (viskas veikia), jei pabandyciau padaryti downgrade? Ar yra >>> poreikis (paklausa)? kiek domejausi, tai remontas nuo 5000 lt >>> variatoriaus, >>> tai jei visa komplekta parduodi, gauni juokingus 8000 lt ir iseini ant >>> savu? >>> Kadangi su salyga, kad tuoj mirs masinyte, kilometrus riboju, kartais i >>> valdiska sedu, bet vistiek kokius 60 000 km per metelius isuku. Tai >>> dyzeliuks kaip ir logiska alternatyva i Palanga savaitgali pupyciu >>> papigiai >>> nuvaziuoti pakalbinti:) Pizdavokit i sveikata, bet Dainiusho komentaras >>> butinas. Klausimas rimtas. Aciu. >>> >