Tema: Re: Kaip jus elgiates su chamais?
Autorius: Darienas
Data: 2010-02-03 10:54:45
O is kur Jam pvz zinot kad tu esi ne valytojas, kuris dziaugiasi "va tik
nublizgynau vietele ir tuoj kaskas pasistate "
Pvz as vakar pasistaciau masina nusikasiau sniega, kad ramiai but galima
isvaziuot. Ir tikrai nesitikiu, kad i ta vieta niekas nestatys. Manau kuri
laika bus geidziamiausia visu vieta :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4830 (20100203) __________

http://www.eset.com