Tema: Re: Kaip jus elgiates su chamais?
Autorius: Ernikas
Data: 2010-02-02 12:09:40
siaip del kiemo isvalymo ir etikos galima kazkiek izvelgi rysi, taciau kai
atsiranda zmoniu kuriu pradeda reiksti kad cia mano vieta.
tai tokiu visai nesuprantu, juk kiemai zmonems nepriklauso ir yra bendri,
aisku yra tokiu kurie priklauso, bet cia greiciausia ne apie tokius eina
sneka.
tai tesiant ta pacia tema, jei kiemas bendras, tai kas nori tas ir stato ir
i kuria nori vieta. cia tas pats, kad as kieme pakeisciau suskilusia plyele
ir visiems rasyciau rastelius kokie jie nekulturingai kaip isdriso cia
statyti ir t.t.

Ernikas