Tema: Re: Kaip jus elgiates su chamais?
Autorius: Mrlz
Data: 2010-02-02 12:24:45
Ir is vis ble cia yra nesamone.
Jus cia sau nervus gadinates del 2-4 lt/men.
Ar jusu sveikata tik tiek verta?

Pvz pas mus kieme yra valytojas nusamdytas, jam kas menesi nuo buto ~3lt
surenkam, nu ir ner problemu, sniegas nukastas.

O cia jus parinates vien del to, kad savo jegomis kaset kiema (tiksliau
"savo" vieta), pavargot, padusot ir kazkas i "jusu" vieta masina pasistate.
Dar kas nors aisku kasdamas koki gripa pasigavo, ar siaip persisalde, nes pa
triusami kase :) O viso labo reikejo 3lt sumoketi ir sniegas butu nukastas.
:)

As kazkaip galvoju ne rusu laikai, kad kazka patiems daryti, talkas
kazkokias organizuot (nu nebent del pagerimo po talkos), duokit uzdirbti ir
kitiems, ypac kai tie keli litai per menesi nemanau, kad daugeliui jusu butu
problema. O ir sutaupysit nervu lasteliu :)

Yra kitas dalykas kai zmones patys nori eit sniega kasti, nu nzn jiems
patinka kazkaip. Nu tai sveikintina. Bet poto nereik pist proto, kad visi
chamai, kurie nekasa, o as tai jau geras zmogus.

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos