Tema: Re: Kaip jus elgiates su chamais?
Autorius: Vitas
Data: 2010-02-02 20:04:28
Aš tai šiandien pasiskolinau lopetą. Atvažiavau į kiemą, sustojau,
nusikausiau sau vietą, prisiparkavau. Tada dar nukasiau kokiem 4 iem auto
vietas, kol pavargau. Ryt vakare nesitikiu pastatyti automobilį į nukastas
vietas, bet ir nepergyvenu dėl to. Jei turėsiu lopetą, tai vėl nukasiu. Jei
ne, pastatysiu į apsnigtą vietą, padangos geros, neprapulsiu.