Tema: Re: OT:notebookas
Autorius: padugne
Data: 2010-01-09 21:00:38
On Sat, 09 Jan 2010 20:43:34 +0200, Juozas wrote:

> Na tada sakyčiau idealus toks variantas gaunasi. Dideliam 21" monike
> galima dirbti su papildoma klava ir pele dasipirkus. O kai reikia ir
> paimt su savim. Tik bent jau man atrodo geriau būtų 12" netbook'as ir
> imčiau kokį brangesnį asus'ą, nes tų ir dizainas geresnis.

Nebus tau su 21" laimes, nes kitajozai i savo netbukus dazniausiai vis
neprisiruosia idet DVI ar HDMI. O ant esamu VGA D-Sub isejimu sutaupo po
5ct ant detaliu ir virs kokiu 1280x1024 visiskai sumuilina vaizda.

> O dėl filmų... Ar bandei leist 1080p?

Ziurint kaip supakuotas. Bet netbukinis atomas pats savaime tokiu dalyku
dorai nepavezh, cia jau reikia rast egzemplioriu su nvidios ionu.

Seip ziurint i kaina sakyciau, kad imti 12" netbuka neapsimoka. Geriau
jau normalaus dydzio laptopa bent su celeronu (kad nereiketu isorinio
monitoriaus).

--
kthxbai.