Tema: Re: OT:notebookas
Autorius: MM
Data: 2010-01-09 00:28:53
ta shitam grupse esu naujokas, bet negaliu susilaikyti nepakomentaves:
uz tiek lt nesamone pirkti notebooka, pirmiausia zvilgtelk i savo poreikius,
ir i kompo parametrus. pagal pateiktus reikalavimus tikrai galima jamti
kompa ir uz 1500LT, o kad nepasentu moraliskai keisk kompa min kas 0,5 metu.
siuolaikiniai loptopai turi gailimybe patobulinimui. ir augant poreikiams
nebus problemu. (apie tai pasidomek pries pirkdamas)
beveik pries 2 metus yvaldziau Lenovo 3000 N100, jokiu priekaistu (nors jau
kartais pritruksta kai ko....) bet visgi ty IBM... (na kita diena meciau
vishta, nes su xp 3x greiciau sukasi)

ex GNT darbinykas, gal ka pasakys...