Tema: Re: OT:notebookas
Autorius: Juozas
Data: 2010-01-09 20:43:34
Na tada sakyčiau idealus toks variantas gaunasi. Dideliam 21" monike
galima dirbti su papildoma klava ir pele dasipirkus. O kai reikia ir
paimt su savim. Tik bent jau man atrodo geriau būtų 12" netbook'as ir
imčiau kokį brangesnį asus'ą, nes tų ir dizainas geresnis.

O dėl filmų... Ar bandei leist 1080p?