Tema: Re: Del masinos pasildymo pries vaziuojant
Autorius: Kruopa
Data: 2009-11-11 22:26:06
Cia greiciausiai todel, kad tai "fokiskas" automibilis - ten ekologiniai
patarimai paplite. Beje, mazda 6 (automatas) manuale parasyta: patartina
uzvedus automobili pasildyti varikli (tik nepamenu - 0,5 ar tai 1 min.),
taciau jei jus gyvenate Vokietijoje, sildyti negalima, ir uzvede varikli is
karto vaziuokite. Zodziu, labai idomiai susirpode - visur kitur, kad
variklio resursas butu didesnis, rekomenduojama pasildyti - bet Vokietijoje
sildyti nereikia :)