Tema: Re: Del masinos pasildymo pries vaziuojant
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-11-11 19:28:44
nu aš prie -15C tai turbūt 15min žiūrėčiau į tą rodyklę kol ji sujudėtų. Su
sąlyga, kad alyva daugiau mažiau normali, nešildau savo dyzelinių lupenų ir
prie -25C. Kol kas dar nieko neatsitiko... Gi bet kuriuo atveju, sukasi
turbina ir varikliui dirbant ant laisvu, tik tepalas tai ant tų laisvų išvis
velnias žino per kiek laiko pašils prie -20C.....

Kas link LPG - dabartiniu oru benzinu važiuoja ~1.5km. Stovėt gi teks
pakankamai ilgai, kuras degs tuščiai, plius dar kaimynams smirdės.....