Tema: Re: Del masinos pasildymo pries vaziuojant
Autorius: AS
Data: 2009-11-11 21:18:00
news:hdeqrp$5m5$1@trimpas.omnitel.net...
>o tu netiki? Man tai pavyzdžiui  visai patinka, kad šikama gaminant
>akumuliatorius kažkur Kinijoje, o ne deginant benziną po mano langais.

Kaip ir taip, tik kitas klausimas kam is viso tam primusui kazkoki akuma
gaminti, kaip ir ji pati. Kazkur maciau paskaiciavimus, beje, kad jo gamybai
reikia gan ivairiu specifiniu technologiju, del ko ivairiausiu detaliu
gamyba isbarstyta po pasaul dar labiau, nei iprastiniu masinu. Vien del viso
to transportavimo primusas pasidaro nebeekologiskas. Visa ta atmetus, jo
ekologiskumas pasireiskia tik po miesta su daug stok-vaziuok ciklu. Jei
tenka ilga atstuma vaziuoti pastoviu greiciu, kuro suvartojimas nesiskiria
nuo visu iprastiniu masinu atitinkamu varikliu. Skirtumas, kad jis dar turi
ir ta akuma kartu tampytis. Na, galbut jo kaina ekologiska, nes tiek pinigo
isleidus, maziau liks kuro pirkimui ;-)