Tema: Re: Del masinos pasildymo pries vaziuojant
Autorius: pjezo
Data: 2009-11-11 19:17:12
is esmes tai taip.
taciau- variantas kada auto su LPG- kogero ekonomiskiau iseis stovint pasildyti, nei vaziuoti kelis km benzu (ipatingai kai saltu oru peciukas neleis ilgokai susilti gal)

bei tarkim daug kur girdejau nuomone, kad prie kokiu -20 turbinini varikli geriau pasildyti mazuma, tik tada pradeti vaziuoti.

asmeniskai iki kokiu -5 masinos nesildau specialiai, iki -10 jei yra galimybe pasildau, nuo -10 visada pasildau iki kol T rodykle truputi sujuda.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hdeqpl$5im$1@trimpas.omnitel.net...
>o aš tai visgi galvoju, kad geriau yra švelniai važiuot ir sušilt, nei
> stovėt vietoj ir dirbt nelabai šylant. Ta prasme noriu pasakyt, kad
> važiuojant per laiko vienetą deginama daugiau kuro ir variklis greičiau šyla
> taipogi daug mažiau dirba šaltas.
>

> "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> wrote in message

>>> variklio (keleta minuciu kol isils) ar iskart isedus, pist 60, 100km/h ir