Tema: Re: Reikia maziuko dyzeliuko iki 99m
Autorius: svyt
Data: 2009-10-31 22:12:58
Nu o kokia dar masinos paskirtis? Dviratis netinka, tai visgi ne kasdienine
universali transporto priemone (kaip ir mopedai ar motociklai) o prekes
poilsiui.
O kompleksu daugybe zmoniu turi, as tame tarpe irgi, tureciau galimybe irgi
pirkciau nauja masina, ir ne del realaus poreikio, o del noro pasimaivyt
pries draugus, kaimynus ir gimines, kazkaip su golfuku budavo geda vaziuot i
gimines susitikimus, (stengdavaus su sesers masina vaziuot, nors gimines
matyt galvodavo kad isvis masinos neturiu) nors atrodytu koks ten skirtumas.
Dar palygunus mano paskutines 3 masinos savo pigumu nelabai issiskiria is
vidutiniu lietuvisku (siaip prie pigesniu bet nera labai jau ubagiskos ir
bent be rudziu- technikinej del estetikos nesikabineja) o turiu drauga, jau
rasinejau kuriam isvis dzin, pirkineja pasatus uz 1000-1500 lt su dujom ar
dizelius ir vazineja apie metus kol visai damusa. Tai daugiau jo pavizdziu
ziuriu ir komentuoju kad masinos kaina nebutinai susijusi su stoviu ir tuo
labiau patikimumu, o del islaikymo kastu isvis atvirkstine priklausomybe-
kuo amsina senesne tuo daugiau detaliu savartynuose, tuo mazesni antkainiai
nauju detaliu parduotuvese, tuo maziau sudetingu pribumbasu ir tuo pigesnis
garazinis meistriukas sugebes kokybiskai sutasyt ta pasata. Tarkim kalk
stulpan vaziuodamas tiesiai ir pataikyk mazdaug priekine fara ant 10-20 km/h
2 golfu ir 7 golfu, ir paskaiciuojam kiek skirsis remonto kainos. uz naujo
golfo remonta turbut iseitu koks 15 senu golfu.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.